090205

Hade två lektioner idag! Slutade 10.05 och sedan tittade jag, A och L förbi på kondiset i mölnlycke och köpte semla, mycket gott var det kan jag lova, dessutom fick jag lite av L:s grädde så min semla var extra god med extra mycket grädde, det du! Nu undrar ni kanske varför det inte har blivivt något bloggande innan idag då? Svar, för så fort jag kom hem gjorde jag varm oboy, tog mitt täcke och gick och la mig i soffan framför tvn! Jättejätteskönt var det, var bara en som saknades...

Nu sitter jag vid datorn och tar igen gammla The Hills avsnitt som jag har missat ! =) Dessutom måste jag gå å ta något att äta och sedan byta om och springa till bussen. Ska träffa Karin för att gå och gymma och lira lite innebandy på Astra! Fortsättning följer om detta.
Sedan måste jag plugga spanskaglosor med, totaly fun. Hörs kanske sedan lovelyies!

Toodles - t


Kommentarer
Postat av: AM

saknad du honom? :D

2009-02-05 @ 21:27:00
Postat av: AM

ohh vem saknas, i know darling :D

2009-02-05 @ 21:27:33
Postat av: tess

nja jag är tveksam du! En bra kandidat men, tänk lite mer out of the box! ;D

2009-02-05 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0