6 dagar kvar

Bara 6 dagar kvar till den 14:e februari. Har fått så många erbjudanden nu att jag fått börja tacka nej, denna överskattade dag pågår ju tyvärrtyvärr inte för evigt. Skulle så himmla gärna vilja hinna med alla, men tyvärr inte iår.

Nej verkligen inte. Jag funderar på att kanske gå och köpa mig en lott på lördag, jag lär bli miljonär på loppet. För hur lyder ordspråket? Otur i kärlek, tur i spel. Jag måste helt enkelt bara vinna på lotten ♥.


Tittade nyss på The breakup, som var rätt värdelös faktiskt! Så ödsla inte eran tid med att se den!

Fick precis ett rykande färskt sms från simon, och hemsedal verkar vara rätt grymt! Mycket snö, goa människor och allt som behövs ! =)

TIme to say good night nu, ska bara kila upp och äta lite apelsin för guud vad gott det är! hugs- T
 


       

Härliga bilder tagna i sommras i varberg.

Kommentarer
Postat av: The best of me - Soophiie

Godmorgon på er :)

Ha en bra dag!

2009-02-09 @ 09:10:52
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: AM

menmen, våran dubbledejt thess då? planera nu och bli bästa kompis med J, yes :D

2009-02-09 @ 16:04:09
Postat av: tess

jädrar ja, dubbeldaten! Jag och J har redan ett hemligt bästa-vänner förhållande. Ingen som vet det bara.

2009-02-10 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0