Later on

Helt insane hur länge jag har suttit vid datorn nu. Helt förtrollad av den. Nu är det bestämmt, jag och malin ska gå på bio ikväll,  The Curious Case of Benjamin Button blir det! Ser fram emot detta och nu ska jag kila upp och lägga fram kläder, undra vilka det blir! Om ni har tur kommer det kanske en bild senare och självklart ska ni få veta hur filmen var.

Nej nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten, kan inte sitta still längre, är galet stel i hela överkroppen från fysen igår och min nacke är inte att leka med. Osis att vi fick platserna längst fram i salongen, skön nacke jag kommer ha imorgon. Men vem bryr sig? Live your life!

Kiss and Hug - T

Har inte kunnat få någon rapportering från simons match tyvärr, så ni får stilla nyfikenheten tills han kommer hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0