Long time no see

Bloggen har helt klart legat nere ett tag. Men det betyder inte att den är på G snart igen! Alla stora bloggare behöver en liten paus ibland. Fråga Blondin-Bella. Hursomhelst så kom jag nyss hem från träningen och laddar för nästa träning imon kl.08.00. Sedan är det ju TOPMATCH imon med! Helt seriöst, det största som händer daminnebandy i göteborg, Superderbyt av dom alla! PIXBO WALLENSTAM IBF vs. FBC CHALLENGERS kl 20.00 i WALLENSTAMHALLEN
jag råder er att se denna matchen =) !!! (Kontakta t så kanske ni har turen att få fribiljetter)

Hm sitter och funderar på hur gott det hade varit med macka, däför ska jag nu ge er bästa macktippset! Ta en grov macka, jättegrov typ Kornells( eller vad det heter) smöra den med bregott, lägg på en skiva grevéost och skiva lite avocado och lägg på! Blir verkligen huuuuuuuuur gott som helst! Helt seriöst =D Om ni är missnöjda får ni pengarna tillbaka, eller nått =)

Nu ska jag ladda upp inför mitt Matte-marathon jag ska ha inatt. Har prov imorgon och har inte pluggat i närheten av vad jag borde, så ska sitta uppe hela natten planerar jag. Funderar på att baka nått att ha att knapra på! Eller så tar jag mina goda avocadomackor vettja! =)

Toodles and hugs- tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0