Nackspärr

Jag har nog fått årtiondets värsta nackspärr. Vet inte vad jag har gjort heller, spännande. Gör i vilket fall galet ont. Buhu.

Har suttit och skrivit på svenska repotaget idag och är nästan klar. Detta är rusktigt otippat eftersom det inte behöver vara klart förren nästa torsdag egentligen! Sedan kom jag fram till att jag inte kommer kunna eller ha lust att läsa 60 sidor i engelska boken varje dag i tio dagar så jag får se till att hitta en ny bok.

Nu ska jag göra korv med bröd och sätta mig framför tvn och titta på tod model innan jag måste rusa till träningen. Ikväll ska jag ev. på en speciell sak, kan dock inte säga vad än! Ni får hålla er tills imorgon, jag vill inte säga något innan det är helt hundra försår ni!

Take care ♥

Fråga: vad är "pingback" ?

Kommentarer
Postat av: Annamaria

åh jag skulle ha messerat dig, eller rulla korv, eller är det inte så du säger? good work with uppdatering pinglan, kisses

2009-02-10 @ 21:07:41
Postat av: Annamaria

åh jag skulle ha masserat dig, eller rulla lite korv, eller hur är det du säger? good work with uppdateringen pingla, kisses <3

2009-02-10 @ 21:08:59
Postat av: Anonym

uppdatering?

2009-02-16 @ 15:16:08
Postat av: annonym

sämst uppdatering..

2009-02-17 @ 16:25:58
Postat av: anonym

va har hänt egentligen??

2009-03-01 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0