Söndag

Nu har simon åkt till Hemsedal och lämnat mig ensam kvar, elakt. Men vi får hoppas att han får en trevlig tid där och mycket spännande att blogga om! Filmen igår kicked ass, var jättebra och fin. Ska erkänna att den var lite sorglig med, jag och malin grät lite haha. Så om ni andra ser den och inte gråter så japp, vet ni ju att vi gjorde det iallefall. Hemresan blev också trevlig, men tänker inte berätta nått mer av vad som hände på den här...

Nu laddar jag upp för alla bra program på tv ikväll och har mjukstartat med att kolla på My Super Sweet SixteenMTV hela förmiddagen! Dessutom har jag hunnit övningsköra och gå ut på en långpromenad, gud vad mycket jag fått ut av dagen. WEY.

Shoot, nu börjar americas next top model igen, gotta go!

Hörs kanske senare, hugs - t

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-08 @ 19:10:12
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

köpte du lintråd?:)

2009-02-08 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0