A-lags debut

Varit och spelat match nu, in på bloggen direkt när man kommer hem. Men en sak gick före. Hockey med Jens (killercoach). Såg frölunda förlora igen. börjar bli en vana nu. men idag var det inte 5-0 utan 3-1, så lite glad får man ju vara... :)
Killercoach

Matchen då? ja just, det, Matchen. Det var en speciell känsla att slänga på sig tröjan. nummer 36, någon hade ju såklart 7an. Känslan av att den här tröjan är för stor. Jag har XL och den är perfekt, finns det äns XXL på gröna matchställ!?!? Men men, med tröjan som klänning fick den också smaka svett från mina snärta skinkor +dimas och sebbes (fast de hade svetten på sina egna byxor) och vi höll bänken varm i första perioden. Lorden själv fick känna på hetluften 2-3 byten. Men efter första perioden stod de 4-0 till Ale, och andra perioden blev vi  inbytta. Spelade resten av matchen (period 2&3). Gick faktiskt ganska bra. hade lite ovana positioner, men hade nog inte än enda chans bakåt. De var inte äns nära på att göra mål på oss. Vi var inte de giftigaste frammåt heller men vi hade ett antal chanser. Sedan ska även tilläggas att jag drog en backhand på öppet mål i stolpen! undra vad de äckliga 93-damerna i publiken tänkte. Jag gjorde ju verkligen bort mig! Och inte snacka om milfen i röd väst. Menmen, lär komma nya chanser och då kanske kleninho spelar så man får sin riktiga position men annars funkade det bra idag. 
Nu blir det mat och sedan dega tv. kanske kommer upp och skriver något klyftigt. Men imorgon är det match klockan 9 på morgonen. 

kyss och nyp i baken, ta de lungt ikväll med saken. 
/ Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0