Au revoir

Nämen titta, superbloggarn han blogga igen =) Det blev tunnbrödsmackor och youghurt till matsäck, yum-O! Halvsynd att man åker iväg idag, hade varit så mysigt att åka hockey med simon och co. men det får vi ta en annan gång. Jag måste också bara säga att spanska-filmen igår var heeelt verdelös, sög den största *cencur* som finns antagligen. Åh, nu ringde mamma och sa att hon kör mig till Mölnlycke! Väärt =D
 Då kan jag bege mig tillbaka till tvn å kolla på Rachel Ray eller nått istället för att traska till bussen om 40min. Borde dock göra matte, men fyfan vad jag inte vill det. Vi får se.

Hörs kanske inte innan jag åker babes! Kiss - t

Kommentarer
Postat av: AM

lycka till i helgen, håller tummarna! kisses

2009-01-30 @ 12:41:55
Postat av: tess

tack AM, lycka till med J i helgen! Hugs

2009-01-30 @ 12:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0