Baby är söt i hockeykläder

Som ni kanske läste i mitt tidigare inlägg så var det en underbar dag på Heden. Vill dock säga att min teknik inte var att leka med även om jag kanske inte var supervass på skrillorna. Men ett par mål och tunnlar blev det allt! Tyvärr så kom jag och baby (Simon) inte i samma lag någon gång men det hindrade inte honom från att komma fram och gosa mellan målen, mysigt värre!

Kommer mer info och bilder imon som sagt för alla nyfikna läsare!

Efter hockeyn åkte jag hem och sov hos Sofia.S innan träningen. yumyum på de som tränade innan oss den träningen vill jag lova!

Vill också passa på att säga grattis till Linnea.S och Daniel.P som har varit kära i varandra i ett år idag, sött! Grattis igen =)

Sprutgodnatt, som simon skulle ha sagt. -T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0