Fler intriger - Nöjet är mitt

Jag har nöjet att kunna ge er det allra hetaste gossipet från NVNV2a på hulebäcksgymnasiet, tror inte att någon annan har kunnat rapportera om det. Håll i er, Idag utbröt det ungefär catfight i kemiklassrummet. Det fajten var om var:

"Stora A är reccesivt och lilla a är dominant, men inte i denna uppgiften" den andre svarar "Du har fel"

Så började det, orkar inte ens skriva resten men det var mycket till. Men jag kan lova att det utbyttes bitchiga blickar, hårda ord, tykna kommentarer och himmlanden med ögonen(supersöta tjejer, men seriöst?!). Jag skojar inte, det var tjafs på HÖG nivå. helt sjukt. Jag och anna lämnade klassrummet i total förvirring, hörde vi rätt? Fjantar dom sig om detta på riktigt? Bara hör vad det handlade om, jag ville dö för att jag trodde det var ett skämt men det var det inte. Detta är natur, tror ni man ångrar sig ibland? Japp det gör man.

-Toodles T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville bara påpaka att hon hade lärt sig fel. Inget bitchande. Vill inte vara nedlåtande. Men seriöst. Det finns en gräns...

2009-01-23 @ 18:18:33
Postat av: Anonym

haha, det här inlägget var bitchigt ;)

2009-01-23 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0