Förlåt Simon och alla våran tusentals andra läsare

Howdy,

Kan tänka mig att det har varit tomt på bloggen utan lite girlylicious. Men som ni ser är jag tillbaka, jippe.
Anledningen till att jag inte kunde blogga om allt jag gjorde varje sekund igår var att jag satt på en buss fram och tillbaka Växjö hela dagen(förutom när vi spelade) eftersom vi hade bortamatch där! Vi vann med 6-4 och leder nu serien. Orkar inte referara hela matchen men för er som antagligen är otroligt intresserade av detta kan ni surfa in på www.innebandy.se och klicka er vidare. Bussresan var förövrigt jättetrevlig, kollade på lite filmer,  vissa sov och vissa gjorde så att det stank väldigt illa på bussen (Nämner för deras egen säkerhet inga namn) . SofiaS (lillen/LS). vann nog iallefall snygghetstvälingen på hemvägen.


Kiss n' Hug
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0