Hockey på Heden

Här kommer en påminnelse om Hockeyn på Heden imorgon! Detta kommer antagligen blir bland de bästa hockey-turneringarna som någonsin spelats på heden. Än så länge så finns det flera namn som kommer att se till att eftermiddagen blir minnesvärd! Bland annat:

Anna. A - Tjejen med dom små  fötterna men med det stora hjärtat. Hennes vinnarglöd kommer gå långt även om hon aldrig ägt en egen hockeyklubba.

Annamaria.H. - Sedan barnsben har hennes (otroligt snygga)bröder lirat hockey så vi har stora förväntningar på henne!

Malin.P - Med sina simmhoppskunskaper kommer hon komma långt.

Henrik.J - Här har vi en kille som kommer kämpa tills sista blodsdroppen, för eran egen säkerhet håll er lång borta när han lassar iväg ett skott! Jag vill också tilllägga att jag och Simon ringe vaktmästaren igår och bad han ta bort alla ev. bänkar som står utplacerade för henriks eget bästa.

Oskar.H - En stjärna på innebandy-himmelen med ett förflutet i stadslaget och nu spelar i arnrika klubben Pixbo Wallenstam. Mer behövs inte sägas.

Viktor.S - I nuläget är det högst okännt om denne trilling kommer att medverka tack vare att han inte har några skrillor. Jag återkommer kring detta.

Sedan har vi ju då Simon.S och Therese.E - vi behöver inte säga något om oss, kom till heden imon så får ni se två nya stjärnor födas på HOCKEY-HIMMELEN !

Förlåt om jag missat någon, men skriv så lovar jag att berätta om er med!

Blöta pussar i nacken / Thess


Kommentarer
Postat av: Simon

Undrar om lord vågar sig på att nicka en puck över hela planen...

2009-01-18 @ 15:11:03
Postat av: tess

då vet vi ju hur det kommer sluta...

2009-01-18 @ 15:13:37
Postat av: Simon

nej de kanske går bra utan bänkar



2009-01-18 @ 15:18:33
Postat av: aa

Åhhh , vad fiiint

2009-01-18 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0