Jag tror jag har gått och blivit kär :)

Det är verkligen jättetråkigt att Mojje har fått lämna Lets Dance på grund av sina hjärtproblem. När jag såg Mojje första gången på Lets Dance  blev jag generad och helt rosig om kinderna, när jag var mindre var jag superkär i honom när han medverkade i Nicke&Mojje. Och konstigt nog kom mina kärleks/tonårsgener ihåg det. 

Niclas Wahlgren som hoppar in istället för Mojje gör det hela inte bättre, för jag var lite småkär i honom också under Nicke&Mojje (ni vet när man var mindre så kunde man ju bli kär i hur många som helst samtidigt). Så när jag såg honom i kvällspressen hoppade mitt hjärta till precis som med Mojje. Snacka om att jag känner mig sugen på att vara med i Lets Dance! Men vad pinsamt det hade varit när man möter alla som man såg på tv när man var liten, precis som med Morgan och programmet Tippen. Nu måste mina tonårshormoner lugna sig, jag kan ju inte bli generad när jag träffar alla som jag har haft en crush i som liten. Och tänk om Linus Fransén i NV3 läser det här! Åh nu känner jag mig som 11 år igen ..

Skrivet av en småkär Elg! 

Kommentarer
Postat av: Mallan (malinP?)

Detta var det roligaste på lääänge. Haha! Vilken jävla parodi. Du är skönast Thessan! Jag skrattar seriöst högt för mig själv! PUSS

2009-01-16 @ 18:27:42
URL: http://malin.amanda.blogg.se/
Postat av: cattis

ahaha, helt klockrent ;D de som saknar är ju dock dagens outfit... det är ju en viktig del av bloggandet ;) haha

2009-01-16 @ 18:32:16
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/
Postat av: Mallan

Oj skrev fel URL adress, pinsamt. Nu är det rätt.

2009-01-16 @ 18:32:38
URL: http://malinpfister.blogg.se/
Postat av: tess

Kan tänka mig detta, simon har ingen del i det alls , Simon säre in my heart(L)

2009-01-16 @ 18:36:15
Postat av: Simon

Det är ju fan jag som skrivit allt! så får Tess all cred! Kasst! :(

2009-01-16 @ 18:51:05
Postat av: aa

haha vem tusan gillar blondinbella här, therese? simon ?

2009-01-17 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0