Laila Bagge

Vem kollar inte på Let's dance på fredagkvällarna nuför tiden? Alla vill ju se Laila Bagge dansa, hon är sjukt het! Hon har knappt några kläder på sig, är väl närmare 40år och dansar runt som hon vore 20. Sedan är ju Magnus Samuelssons snärta skinkor inte helt fel dom heller! Kitty däremot borde bara dö. En motsvarighet till idols Johan Palm. Döda Johan och KITTY!
Godmorgon föresten, nu bär det av till ale och spela match, mindre kul igentligen jag, lord, sebbe och dima lär ju nöta bänk för att a-lagstränaren är inte som han borde vara, men Jens är ju med, så nåt byte eller 2 borde vi ju får göra. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag, om man hade haft en hund kunde man ta en sväng med den.. Man kanske ska kila ner på stan, men det hinner man inte om matchen börjar 2 i ale! Sjukt segt. Sedan känner jag mig förkyld också (även anledningen till att jag stod över fystestet igår). Nu ska jag kila ner och äta lite frukost!

Puss&Kram alla lovers!
/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0