Match!

Enkel vinst mot serieledarna. MEN HUR FAN KAN IBK's 92OR LEDA?! Sjuukaste! MenMen, Elgen är tillbaka på bloggen och det är alltid skönt att göra 3 mål! Men Lorden (cp-lord) vägrar ge mig ett av målen fast det var mitt!) så jag får nöja mig med 2+1. Lord ska alltid fiffla med poängligan. Typ som marstrand när han blir skadad och lämnar matchen efter 10 minuter, då ska han inte ha spelat den matchen i poängligan för att få bättre snitt. Sicken random han är!

Sedan får ej glömmas det viktigaste. HOCKEY imorgon klockan 1 på heden. Alla som vill får komma. Vi håller till i hörnet längst bort från vaktmästaren så han inte ser att vi använder puck!

näkemiin! / Simon Säre med artistnamn Tomi Kallio.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Min ide att ni skulle vara längst bort:)

2009-01-19 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0