Oj vad mycket man kan missa över en sovstund

OjojOJ. Jag låg och sov i två timmar(Sofia "ragatan" "markattan" ringde mig i ett SOS fall och väckte mig) efter skolan och vad ser jag när jag loggar in? En blogg FULL av intriger och härligheter! Vad roligt! Nu kommer vi dra fler och fler läsare och det är ju alltid bra.

Vi har tydligen fått reda på en till förälskelse här på bloggen, inte bara jag som blir utpekad! MYSIGT!

Funderar på att återvända till sängen och slå på The hills, var tråkigt mysigt att ligga där i sängen! Simon har ju redan bloggat om allt viktigt som hände i skolan idag så jag behöver ju inte göra det! Lucky me.

Måste bara varna er också! Ni vet sådana där nudlar som ligger i små paket som är möörkgröna, ljusgröna, oranga osv. jag åt en sådan när jag kom hem, för första gången på ungefär 5 år och tänkte mig att det skulle vara supergott! Det var det värsta jag har ätit på hela veckan ungefär, inte gott alls. Ät inte dom. Ta en tomat eller avocado istället vettja.

So long bitches

-T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0