ojojoj

Jag och Simon (+Schten, Oskar, Lord, RandomDima, Malin, Annamaria och Anna) hade en underbar dag idag. Dom tog med mig ut och planerade en heldag tillsammans så att jag fick annat att tänka på. Först hade vi två lektioner i skolan, sedan gick vi till Heden för att spela hockey. Men vakterna ville annat så det blev bandy med hockeyklubbor!
När vi alla träffades för ca ett år sedan var det något vi gjorde på första dejten .. Och pinsamt nog så ljög jag om mina skridskotalanger innan (ett tips! Säg hellre att du är sämre än vad du är .. Jag gjorde tvärtom då...) Och när vi sedan skulle åka runt så stod jag där som en bambi på hal is, på riktigt och började dejten med ett fall som gjorde ont. Idag när vi åkte var dom medvetna om hur bra jag är på skridskor så de bara stod och kollade på när jag åkte. De andra höll om varandra och det verkade mycket mysigare. 
Mer kommer snart! Pussaar! 

-Thess

Kommentarer
Postat av: Annamaria

2009-01-19 @ 19:12:30
Postat av: Anonym

mysig och rolig dag! :D

2009-01-19 @ 19:13:05
Postat av: Mallan

Plagiat? Haha

2009-01-20 @ 07:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0