Så mycket ord, så lite tid

Ja, från djupet av mitt hjärta ber jag om förlåtelse. Detta är verkligen inte okej. Men har haft rätt fullt upp i helgen och inte varit hemma så mycket och därmed inte kunnat blogga =(
Hursomhelst,

I fredags på hard rock så var det grymt! Jag, malin och josefin åt god mat, pratade och flörtade med personalen, så det ska vara! Sedan smög vi omkring där inne och spanade på att 25 + are som stod och försökte ragga på varandra och stod och gungande på något konstigt sätt, någon sorts dans kan jag tänka mig! hur kul som helst!

Igår var jag och pappa på Förlunda-HV 71, jättekul det med! Dessutom hann jag springa till stan och köpa skor och två ringar innan matchen. På kvällen var jag i Mölnlycke och hade jättetrevligt med! Lyckad helg med andra ord ! =)

Seriösaste inlägget i bloggens historia, haha

Kiss and Hug - tessi

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag fick ju dom å tro att även du var 25! eller 22 iaf;)...

2009-01-25 @ 21:44:07
Postat av: tess

haha japp, frågan är dock om dom gick på det!

2009-01-25 @ 21:53:33
Postat av: aa

haha men då var du ju i staaaan i lördas thess?

2009-01-25 @ 22:03:28
Postat av: Anonym

om det är anna som kommenterde så Oops, sorry ! Men det var inte planerat!

2009-01-25 @ 22:14:21
Postat av: thess

om det är anna som kommenterde så Oops, sorry ! Men det var inte planerat!

2009-01-25 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0