Ur min dagbok, och ingen borde se dethär,

Jag gillar Linus Fransén, men jag vågar itne gå och prata med honom :( Simon är ju snyggast, men omöjlig att få. Så jag får väl satsa på Linus, eller inte? :S Allt känns bara konstigt, vet inte vad jag ska göra. Ska jag åka upp till Stockholm och försöka fåtag i Mojje? Eller så tar jag det på klassresan, han vill nog säkert ligga och mysa med mig på vandrarhemsbåten! Nu blir det disk för min del, alla kan ju inte ut och supa på fredagar, någon måtta får det vara, någon måste ju diska också.

pusspuss&kramar super-diskar-thess-som-diskar-bättre-än-powerdrops!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att du har rätt, simon e heet :$$!!

2009-01-16 @ 22:09:42
Postat av: Elgen

Eller hur? :D

2009-01-16 @ 23:02:25
Postat av: Ingen du känner

Min linus franzén som jag har haft ihop det med ?? :D

2009-01-17 @ 00:05:09
Postat av: MallanFrallan

Ni förgyller min dag. Sköningar! PUSS

2009-01-17 @ 14:46:27
URL: http://malinpfister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0