Äntligen

Vi har börjat få in så många mail från alla läsare med massa frågor, så tänkte besvara någa av de allra vanligaste här och nu =)

1. Är ni syskon?

Svar: Nej vi är inte syskon, inte ens släkt =)

2. Är ni rika på eran blogg?

Svar: Nej vi är som två helt vanliga ungdomar, hänger med kompisar går på fester, tränar och äter mat =)

3. Varför är Simon så lik Orlando Bloom? Är dom släkt?

Svar: Hahaha nej dom är inte släkt, konstigt nog! Bra fråga!

4. Varför har Simon sånna långa, mörka ögonfransar?

Svar: Han är född sånn, helt naturliga är dom, superfint! =)

5. Vad är det bästa som har hänt pga. eran blogg?

Svar: På Heden fick vi rabatt i kiosken när vi handlade =)

6. Har någon av er någon tatuering?

Svar: Japp! Tess har en skorpinjon i svanken och Simon har faktiskt precis tatuerat in sin familjs födelsedatum på underarmen!

7. Vilka tvprogram tittar ni på?

Svar: Ingen kan nog ha undgått att Simon gillar Gossip Girl och 90210. Jag gillar The Hills och andra trevliga program, men det finns inget som jag dör över om jag missar.

8. Är ni politiskt engagerade?

Svar: Nej

9. Kan jag få eran msn?

Svar: Tyvärr så delar vi inte ut den till randoms =( Om du inte har en väldigt bra anledning vill säga!

10. Ska ni köpa en egen lägenhet snart?

Svar: Vi har kollat runt lite i Mölnlycke Centrum (Där våran skola ligger) men vi har inte hittat något vi riktigt gillar, så nej antagligen inte.

11. Hur gör du för att vara så brun hela tiden Tess?

Svar: Jag gör faktiskt ingeting! Jag är göteborgare så jag har fått det därifrån skulle jag tro! =)

12. Festar ni ofta?

Svar: Vi festar normalt, vi måste ju tänka på innebandyn också!


Nu har jag kramp i fingrarna av allt skrivande! Men fortsätt fråga på så svarar Simon på det en annan dag! =) 

Kram - tess 



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man få msn eller? ni är så söta=)

2009-01-20 @ 22:15:00
Postat av: Simon&Thess

Okejdå.. [email protected] och tossi[email protected].



Säg inte något till någon!

2009-01-22 @ 16:42:00
Postat av: Anonym

tossi_91 ska det vara

2009-01-22 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0