Den som väntar på något gött

Som sagt så är bloggen ÄNTLIGEN uppe igen! Tack så mycket blogg.se för att ni kunnat fixa det åt oss, pusselipusspuss. Hoppas alla våra läsare hittar tillbaka till bloggen igen!

Båda bloggarna på simonochthess.blogg.se har varit på ett boxersize-pass innan idag, så nu är båda tråkigt slimmade och redo för beachen 09. Förresten så kan nog beachen 09 vara världens i särklass mest överskattade uttryck. Jag tippsar er alla som inte var med på passet om att vara sjukt avundsjuka på att ni inte var där eftersom Simon tränade utan tröja, mjaaau!  =)

Hursomhelst så är det ju Let's Dance final ikväll, ingen av er tänker väll missa det?! Det hoppas jag inte, har hört att en och en annan storbloggare ska dansa, tyvärr inte någon av oss.

Nu ska jag ta på mig å ställa mig utanför dörren och vänta på att Malin kommer förbi och sedan gå ner till ICA och köpa, nej inte ben and jerry's som alla snackar sjukt mycket om för att det "är-inne-att-tycka-om-och-äta-galet-mycket-ben-and-jerry's", men Häägendaaz ska vi köpa! Eftersom att det är galet mycket godare och värdare.

Kyss och smek alla lovely läsare /T

Kommentarer
Postat av: Aa

Skönt att ni är tillbaka igen gänget!

2009-03-27 @ 18:45:16
Postat av: Anonym

fantastiskt att blogg.se kunde fixa det!

2009-03-27 @ 18:45:49
Postat av: oh

glömde tom att skriva vem jag var i min uppspelshet!!

2009-03-27 @ 18:46:50
Postat av: thess

bajsbarn

2009-03-27 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0