Lördagskväll

Nu har jag tränat klart å hela kroppen är härligt borta. Är iordninggjort och ska bara fixa håret också.

Tyvärr ligger Simons lag under i matchen i Skövde, om ni vill se liveuppdatering gå in här --> http://www.innebandy.se/templates/IDA/MatchInfo.aspx?id=8811&MatchID=347331&CompetitionID=7120&epslanguage=SV

Tyvärr så missar jag The City på MTV nu, välidgt synd men också tur att det går att se på MTV.com, så för alla er som missar det rekomenderar jag er starkt att surfa in där för The City kan ju vara det bästa! Näst efter The Hills då, men den nya säsongen har inte kommit ut än, too bad.
Nu ska jag övningsköra iväg till Tuve där vi skall vara ikväll, ha en trevlig lördag allihopa!

ps. lyssna på Var ska vi sova inatt - Mighty Band, och eran lördag kommer bli helt sanslöst bäst! ds.

PUSS - T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0